مشهد - احمد آباد - خیابان قائم - ساختمان گوهرشاد - طبقه 5 (شنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 8 شب)

  • English language
  • Arabic language

لیپوماتیک یا لاغری مدرن

رویای داشتن هیکلی زیبا و اندامی خوش فرم این روز ها بیش از گذشته در ذهن بسیاری از افراد شکل گرفته است و هر کسی دوست دارد که خوش تیپ باشد. اما گاهی تغذیه ی نامناسب و برخورداری از سبک زندگی نامناسب سبب شده است که افراد دچار چاقی و اضافه وزن شوند که نتیجه ی آن می تواند عدم تناسب در فرم بدن باشد و نارضایتی افراد را از هیکل و اندامشان به بار بیاورد. این روز ها اما روش های فوق العاده ای وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا از هیکلی خوش فرم بهره مند شوید و از این طریق خود را از روحیه ی شاداب نیز بهره مند سازید. یکی از روش هایی که این روز ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و توانسته است رویای بسیاری از افراد را به واقعیت بدل کند لیپوماتیک است.

لیپوماتیک چیست ؟

متخصصان می توانند در این روش چربی های موضعی زیر پوست را خارج کنند. عمل لیپوماتیک از تکنولوژی پیشرفته ای بهره می برد این امر سبب شده است که این عمل از لیپوساکشن هایی که در گذشته برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه انجام می شد، متمایز گردد.

مزایای لیپوماتیک

با لیپوماتیک می توان به نتیجه ی بهتری دست پیدا کرد ، از جمله این که کم ترین آسیب به بافت ها می رسد و می توان با موفقیت ، میزان چربی بیشتری از زیر پوست استخراج کرد. به خاطر موفقیت هایی که این عمل برای رسیدن به فرم دلخواه بدن به وجود آورده است ، به آن لقب پیکر تراشی را داده اند. چربی ای که به وسیله ی عمل لیپوماتیک از بدن خارج می شود با دقت بالایی استخراج می گردد و این امر سبب می شود که این چربی از سلامت بالایی برخوردار باشد و از این طریق بتوان آن را به نقاط دیگر بدن همچون سینه، ساق پا، باسن و … منتقل نمود.

لیپوماتیک مزایای بسیار زیادی دارد از جمله ی آن ها می توان به این موارد اشاره نمود:

مهم ترین مزیت عمل لیپوماتیک این است که برای انجام این عمل نیازی به بیهوش کردن فرد نیست. نشانه های انجام عمل همچون، کبود و تورم بسیار کمی که بعد از انجام این عمل به وقوع می پیوندد می تواند به سرعت بر طرف شود و بهبود یابد. یکی دیگر از مزایای این عمل این است که پس از انجام آن شما نیازی به مراجعه های بعدی و انجام ماساژهای دردناکی که در روش های دیگر مورد نیاز است، ندارید. همچنین این عمل بدون درد انجام می شود و پس از انجام نیز شما با کم ترین میزان درد مواجه هستید. هم چنینن باید گفت که پوست شما به هنگام انجام این عمل دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود و شما می توانید با خیال راحت خود را برای انجام آن به پزشک متخصص بسپارید.

مزایای عمل لیپوماتیک LIPOMATIC نسبت به سایر روش ها

۱- یکنواختی لایه چربی زیر پوست در عمل لیپوماتیک Lipomatic عالی است و هیچ گونه بقایای مانده از چربی که در روش های دیگر ساکشن بصورت گلوله مانند در زیر پوست لمس می گردد در این روش وجود ندارد.

۲- نیاز به بستن گن در این روش برای بیمار دو هفته است که در مقایسه با ساکشن سنتی (۶ ماه) و لیزر لیپولیز (۴-۲ ماه) بسیار کوتاهتر است. در عین حال بستن گن ۴۰ – ۳۰ روز برای بهتر جمع شدن پوست توصیه می گردد.

۳- جمع شدن پوست در این روش نسبت به روش های دیگر ساکشن بدلیل صدمه کمتر به ترابکولاهای پوستی بمراتب بهتر می باشد.

۴- در این روش بیحسی موضعی کافیست و بیمار درد ندارد در حالیکه در روش های دیگر ساکشن چنانچه با بیحسی موضعی انجام گیرد معمولا بیمار احساس ناراحتی و درد دارد و معمولا نیاز به داروهای آرام کننده و خواب آور و حتی بیهوشی خفیف می باشد.

۵- تورم و ترشحات پس از عمل در این روش بسیار کمتر است و ترشح از محل ساکشن نهایتا ۳۶ ساعت طول می کشد در حالیکه در روش های دیگر ساکشن طولانیتر است.

۶- ریسک عفونت در عمل لیپوماتیک Lipomatic بسیار کم می باشد.

۷- احتمال آمبولی چربی نسبت به روش های دیگر ساکشن بسیار کم می باشد و تاکنون گزارش نشده است.

۸- عمل لیپوماتیک نیاز به بستری ندارد و بیمار بلافاصله بعد از عمل می تواند بسر کار بازگردد.

۹- خستگی و کوفتگی پس از عمل نسبت به روش های دیگر ساکشن بمراتب کمتر است.

۱۰- گرچه جمع شدن پوست در عمل لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر بسیار بهتر صورت می گیرد ولی در مواردی که شلی و افتادگی پوست زیاد باشد نیاز به عمل جراحی وجود خواهد داشت. با اینحال عمل جراحی پس از لیپوماتیک نسبت به بیمارانی که با لیپوماتیک چربی های آنها تخلیه نشده است، عمل محدودتر با برش کوچکتری خواهد بود و در بسیاری از موارد ابدومینوپلاستی که نیاز به در آوردن ناف وتغییر محل ناف می باشد، پس از عمل لیپوماتیک می توان ناف را در جای خود حفظ کرد و افتادگی پوست زیر شکم را با برش محدودتری برطرف نمود.


فرم مشاوره

برای دریافت مشاوره، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.