مشهد - احمد آباد - خیابان قائم - ساختمان گوهرشاد - طبقه 5 (شنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 8 شب)

  • English language
  • Arabic language

تزریق ژل زیر چشم

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که هاله ی دور چشمتان شما را اذیت کند و به هنگام نگاه کردن در آینه با آن مشکل جدی داشته باشید. مشکلاتی از قبیل پف زیر چشم، سیاهی دور چشم، گودی دور چشم و … از جمله مواردی هستند که می توانند وجودشان آزار دهنده باشند و افراد مدام در سرشان سودای از بین بردن و یا بهبود آن را داشته باشند. خوشبختانه این روز ها پیشرفت علم و گسترش تکنولوژی به کمک ما آمده است و شرایط ایجاد تغییرات اساسی در این زمینه ها را فراهم نموده است. یکی از بهترین و ساده ترین و رایج ترین راه ها برای از بین بردن مشکلات ذکر شده تزریق ژل زیر چشم است. تزریق ژل می تواند کمک بسیار زیادی برای آب رسانی به پوست به شمار بروند و با تولید کلاژن به جوان سازی پوست زیر چشم شما کمک بسیار زیادی می کند.

یکی از بهترین و ساده ترین و رایج ترین راه ها برای از بین بردن مشکلاتی از قبیل پف زیر چشم، سیاهی دور چشم، گودی زیرچشم و… تزریق ژل زیر چشم است.

چگونگی تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم کار دشواری نیست. این عمل معمولا بدون درد انجام می شود. فرآیند تزریق ژل زیر چشم را می تواند به وسیله ی یک عدد سرنگ کوچک به استخوان و یا بافت نرم زیر چشم اعمال کرد. ژل هیالورونیک اسید بعد از مدت چند ماهه در بدن جذب می شود و به جای آن آب می ماند. این بدان معنی است که اگر چند ماهی از انجام آن بگذرد و به طور کامل در بدن جذب شود ، دیگر اثری از آن باقی نخواهد ماند.

میزان ماندگاری تزریق ژل زیر چشم

عملیات تزریق ژل زیر چشم بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به طول می انجامد. نتیجه ی آن را می تواند بلافاصله بعد از آن مشاهده نمود. اگر در مورد میزان ماندگاری ژل زیر چشم و اثرات آن سوال داشته باشید باید بگوییم که عوامل متعددی می تواند در کم یا زیاد تر کردن آن اثر گذار باشند. عواملی همچون، سن بیمار، نوع پوست او، نوع ژل تزریق شده، سبک زندگی و ….

بهترین نوع ژل برای تزریق ژل زیر چشم

متخصصان عقیده دارند که یکی از بهترین انواع ژل برای تزریق به زیر چشم ژلی است به نام رستیلن. مزیت آن به دیگر انواع ژل این است که این ژل میزان ماندگاری بالایی دارد و می تواند برای جوان سازی زیر چشم همچون یک ژل طبیعی عمل کند و نتایج مطلوبی را بار بیاورد.

میزان ماندگاری ژل رستیلن

گفته شد که یکی از مزیت های اصلی ژل رستیلن میزان ماندگاری آن است. این ژل می تواند اثر گذاری بیشتر از یک سال داشته باشد. این ژل در بر دارنده ی اسید هیالورونیک است و یکی دیگر از مزیت های آن این است که شما می توانید در صورت لزوم آن را به راحتی خارج نمایید .

تزریق ژل زیر چشم در کلینیک زیبایی دنیز

کلینیک زیبایی دنیز در مشهد با در اختیار داشتن با تجربه ترین متخصصان برای جوانسازی پوست شما می تواند خدمات ارزنده ای در خصوص تزریق ژل زیر چشم به شما عزیزان ارائه نماید. شما می توانید جوانی و زیبایی را در کلینیک زیبایی دنیز تجربه نمایید.

تزریق ژل زیر چشم


فرم مشاوره

برای دریافت مشاوره، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.