مشهد - احمد آباد - خیابان قائم - ساختمان گوهرشاد - طبقه 5 (شنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 8 شب)

  • English language
  • Arabic language

رفع خط خنده به وسیله ی تزریق ژل در مشهد

گذر سن می تواند سبب ایجاد اتفاقات زیادی در چهره ی افراد شود. بعد از سن ۳۵ سالگی هر روز و هر ماه که می گذرد یکی از نشانه های پیری را در چهره ی خود مشاهده می کنید. هر روز خط جدید و چین و چروک جدیدی در صورت شما پدیدار می شود که دیدن آن در آینه می تواند حسابی حال شما را بگیرد و اوقاتتان را تلخ کند. یکی از این چروک ها به شدت به چشم می آید و می تواند احساس پیری را به شما منتقل کند، خط خنده است. خط خنده همان خطی است که از کناره های بینی شروع می شود و تا انتهای دهانتان ادامه پیدا می کند. پیدایش این امر در نتیجه ی گذر سن و افتادن پوست صورت می گیرد و افزایش سن نیز می تواند آن را تشدید نماید. اگر قصد رفع خط خنده به وسیله ی تزریق ژل در مشهد را دارید به شما توصیه می کنیم که خواندن این مقاله را از دست ندهید.

شما می توانید این خط خنده را به راحتی به وسیله ی تزریق ژل در مشهد از بین ببرید بدون این که به عضلات این ناحیه آسیب وارد کنید. تزریق ژل به خط خنده می تواند علاوه بر از بین بردن خط خنده سبب از بین بردن چروک های ریز و درشت اطراف آن نیز بشود.

بهترین ژل برای رفع خط خنده

به تشخیص کارشناسان و متخصصان بهترین ژل برای انجام تزریقات زیر پوستی و بر طرف کردن چین و چروک هر قسمت از چهره از جمله به خط خنده، ژل اسید هیالورونیک است. این ژل با برخورداری از خواص منحصر به فرد ، سبب ایجاد کم ترین واکنش های ایمنی بدن می شود. این ژل دقیقا شبیه همان چیزی است که بدن به طور طبیعی تولید می کند و سبب ایجاد و افزایش کلاژن سازی در پوست می شود.

مدت زمان انجام تزریق ژل برای رفع خط خنده در مشهد

برای این که از شر خط خنده ی خود خلاص شوید و به جوانی مد نظر خود دست پیدا کنید شما فقط به ۳۰ دقیقه زمان احتیاج دارید. شما می توانید تنها با ۲ الی ۳  تزریق در هر طرف از چهره ی خود، به نتیجه ی مطلوب دست یابید. بعد از انجام تزریق انجام برخی ماساژ ها می توانند نتایج مطلوب تری را به همراه داشته باشد.

عوارض جانبی تزریق ژل برای رفع خط خنده

یکی از رایج ترین عوارض ناشی از تزریق ژل برای بر طرف کردن خط خنده،  که در همان ساعت های اول از بین می رود این است که لب بالایی دچار کرختی می شود.

کمی تورم بعد از انجام تزریق که بعد از مدت زمان اندکی از بین می رود.

رفع خط خنده به وسیله ی تزریق ژل در کلینیک زیبایی دنیز در مشهد

کلینیک زیبایی دنیز در مشهد با در اختیار داشتن متخصصان خبره و با تجربه می توانند خدمات ارزنده ای را در زمینه ی رفع خط خنده به شما ارائه کنند و جوانی و زیبایی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. اگر قصد رفع خط خنده دارید، به کلینیک زیبایی دنیز مراجعه نمایید.

رفع خط خنده با تزریق ژل - کلینیک زیبایی دنیز مشهد


فرم مشاوره

برای دریافت مشاوره، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.