مشهد - احمد آباد - خیابان قائم - ساختمان گوهرشاد - طبقه 5 (شنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 8 شب)

  • English language
  • Arabic language

لیفت با نخ

همه چیز درباره ی لیفت با نخ در مشهد

اگر شما هم از طرف داران شیوه های گوناگون جوان سازی پوست باشید و از روش های بدون نیاز به عمل جراحی برای این کار اطلاعاتی داشته باشید، احتمالا درباره ی لیفت با نخ چیزهایی شنیده اید. لیفت با نخ برای این انجام می شود تا بیمار با از بین رفتن چین و چروک های صورتش به پوستی صاف و جوان دست پیدا کند. یکی از مهم ترین مزایای این روش نسبت به جراحی لیفت صورت این است که عوراض جانبی مرتبط با آن را ندارد. بیمار در زمان بسیار کمی، بهبودی حاصل می کند و نیازی ندارد که دوره ی نقاهت طولانی را پشت سر بگذارد، و می تواند بلافاصله بعد از انجام این کار، به زندگی عادی خود برگردد. قرار است در این مقاله اشاره ای کوتاه داشته باشیم به همه چیز درباره ی لیفت با نخ در مشهد؛ بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین شیوه های جوان سازی پوست می گردید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

لیفت با نخ چیست؟

همان طور که گفته شد لیفت با نخ در مشهد یکی از شیوه های جدید برای از بین بردن چین چروک است. اگر می خواهید بهتر و دقیق تر به این مساله پی ببرید که لیفت با نخ چیست؟ بهتر است که بگوییم که این شیوه، عملی غیرجراحی است که در طی آن، پزشک متخصص، نخ مخصوصی را در بافت های زیر پوست صورتتان تثبیت می کند.

مزیت های لیفت با نخ چیست ؟

لیفت با نخ نسبت به سایر روش های جوان سازی پوست، مزیت هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

نامحسوس بودن نخ ها

اگر در پی این هستید که بدانید مزیت های لیفت با نخ چیست ؟ باید به شما بگوییم که یکی از مهم ترین خوبی های این روش این است که در آن هیچ برشی بر روی پوست شما ایجاد نمی شود و بعد از این کار، هر قسمت از صورت شما افتاده و شل شده است، به بالا هدایت می شود و همان طور فیکس می شود.

روشی غیرتهاجمی

از آن جا که این روش بدون نیاز به عمل جراحی انجام می شود یکی از مهم ترین مزیت های آن این است که به عنوان یک روش غیرتهاجمی در نظر گرفته می شود و نخ های مورد استفاده، در پوست جذب می شوند.

کلاژن سازی

نخ هایی که متخصص زیبایی در زیر پوست شما به کار برده است، دیده نمی شوند و زمانی که کاملا در جای خود قرار گیرند، می توانند با انجام کلاژن سازی نیز می توانند فرایند جوان سازی پوست را تسریع بخشند و آثار بهتری را از خود به جای بگذارند.

سفتی، ضخامت، صافی پوست

کلاژن سازی با وجود این نخ ها سبب می شود که پوست سفت تر شود و ضخامت بافت زیرین پوست هم بیشتر شود. این امر نیز به نوبه ی خود سبب لیفت پوست صورت می شود. انجام مکرر این روند، سبب می شود که پوست به درجات بیشتری، صاف و جوان و زیبا شود.

لیفت با نخ در کلینیک زیبایی دنیز

وجود تجهیزات پیشرفته و متخصصان زیبایی خبره در کلینیک زیبایی دنیز، سبب شده است تا این مرکز، تا کنون بهترین خدمات زیبایی و جوان سازی پوست را با روش لیفت با نخ ارائه دهد.


فرم مشاوره

برای دریافت مشاوره، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.