مشهد - احمد آباد - خیابان قائم - ساختمان گوهرشاد - طبقه 5 (شنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 8 شب)

  • English language
  • Arabic language

بوتاکس در مشهد

آرزوی جوانی و زیبایی یکی از آرزوهایی است که هر کسی در دل خودش جایی برای آن دارد و همواره برای رسیدن به آن در تلاش است. جوان ماندن رویایی است که بشر از گذشته های دور در پی آن بوده و هست. اکسیر جوانی این روزها در دستان علم پیدا شده است. جوانی گوهر کم یابی است که با گذر سن از ما دور می شود و کم کم گم می گردد. هر چه از سن ما می گذرد و هر چقدر که از که به میان سالی نزدیک می شویم، چروک های بیشتری بر روی چهره ی ما نمایان می شود. برخی از افراد نسبت به آن ها بسیار حساس هستند و گاهی نگریستن در آینه، به چهره ای که با چین چروک هایی همراه شده است ، کار دشواری به نظر می آید. از بین بردن چروک های صورت این روز ها به مدد روش های گوناگونی امکان پذیر شده است. یکی از این روش ها که بسیار هم پر طرف دار شده است بوتاکس است. شما می توانید با استفاده از بوتاکس در مشهد از شر چروک های صورت خود خلاص شوید و به جوانی و شادابی دوباره دست یابید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کاندید تزریق بوتاکس شده اید بهتر است پیش از انجام این عمل در باره ی آن کمی مطالعه نمایید و اطلاعات کسب کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به برخی از آگاهی ها در این باره دست یابید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک ترکیب است که از یک نوع سم با اسم بوتولینوم ساخته شده است. تزریق این سم که در دوز های کنترل شده انجام می گیرد می تواند به عضله های که در قسمت های تزریق شده قرار دارد وارد شود و عضله های انقباضی آن را فلج کند و در مدت زمان کوتاهی بعد از تزریق مانع از انقباض عضله ها شود و چروک های این ناحیه ها را از بین ببرد.

محل تزریق بوتاکس

بوتاکس می تواند در قسمت هایی از صورت که وجود چین و چروک های آن شما را آزار می دهد انجام بگیرد. جاهایی مانند پیشانی ، دور چشم ها و گونه ها می توانند از نواحی ای باشند که این تزریق در عضله های آن ها صورت می گیرد و چروک های این نواحی برای مدت زمانی خاص از بین می رود و شما می توانید از صافی و زیبایی آن ها لذت ببرید.

تفاوت تزریق ژل با تزریق بوتاکس

بسیاری از افراد خیال می کنند که تزریق ژل و بوتاکس مانند یک دیگر عمل می کند و بسیاری دیگر این دو را با یک دیگر اشتباه می گیرند. همان طور که گفته شد تزریق بوتاکس می تواند سبب فلج شدن عضله های قسمت مورد تزریق شود و بعد از مدتی از انقباض ماهیچه های موجود در آن قسمت جلوگیری به عمل آورد. اما تزریق ژل می تواند چین و چروک های موجود در قسمت مورد تزریق را پر کند و اشکالات موجود در آن را از طریق پر کردن آن قسمت ها بر طرف نماید.

تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی دنیز

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی دنیز و تزریق بوتاکس توسط متخصصان این مرکز زیبایی و جوانی خود را به دست آورید.


فرم مشاوره

برای دریافت مشاوره، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.