مشهد - احمد آباد - خیابان قائم - ساختمان گوهرشاد - طبقه 5 (شنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 8 شب)

  • English language
  • Arabic language

روش های پیکر تراشی در مشهد

روش های پیکر تراشی در مشهد : چاقی یکی از معضلات دنیای مدرن است. از یافته ها و آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت چنین بر می آید که بیش از نیمی از مردم ایران دچار چاقی هستند. این روز ها دیگر بیشتر افراد با عوارضی که چاقی می تواند برایشان به بار بیاورد آشنا هستند، افزایش خطر ابتلا به سرطان، افزایش کلسترول خون، افزایش قند خون و … از جمله عوارض چاقی هستند که بدن را تهدید می کنند. در این میان عده ی زیادی تلاش می کنند که از شر چربی های اضافه ی بدن و در نهایت بیماری هایی که گریبان گیرشان خواهد شد خلاص شوند. برخی از برای کاهش وزن از شیوه هایی مانند وزش ، پیاده روی، در پیش گرفتن رژیم غذایی خاص و … استفاده می کنند. برخی دیگر اما نظرشان این است که این شیوه ها بسیار مشقت بار هستند و کاهش وزن از طریق آن ها بسیار زمان بر می باشد.

پیکر تراشی به روش لیپوماتیک در مشهد : در روش لیپوماتیک بعد از جدا کردن سلول های چربی از یک دیگر، آن ها را از بدن خارج می کنند. این روش کم ترین آسیب را به بافت های گوناگون بدن می رساند.

راحت ترین راه برای لاغری ؛ پیکرتراشی در مشهد

همان طور که گفته شد بسیاری از افراد وقت و صبر کافی برای کاهش وزن از طریق انجام ورزش، در پی گرفتن رژیم غذایی سالم و … ندارند. از این رو عده ی زیادی از افراد از پیشرفته ترین روش های پزشکی هم چون پیکرتراشی استفاده می کنند تا با صرف کم ترین انرژی و زمان به اندام ایده آل دست یابند. پیکر تراشی یکی از راه های پزشکی است که هدف آن کاهش سایز بدن است. در این روش می توان بدون اسیب رساندن به بافت های بدن چربی های اضافه ی بدن را از بدن خارج کرد و به اندام ایده آل دست یافت. این شیوه به افراد کمک می کند که در مدت زمان بسیار کوتاهی چربی های اضافه ی بدن حذف شوند . البته لازم به ذکر است که افرادی که چاقی بسیار زیاد دارند گزینه های مناسبی برای این منظور نمی باشند زیرا کل بدن آن ها به میزان زیاد نیاز مند برداشت چربی است و این کار می تواند برای آن ها خطراتی را در پی داشته باشد. افراد می توانند از این شیوه برای تمام قسمت های بدن خود مانند غبغب، ساق پا، باسن، بازو و … استفاده کنند.

پیکر تراشی به روش لیپوماتیک در مشهد

در روش لیپوماتیک بعد از جدا کردن سلول های چربی از یک دیگر، آن ها را از بدن خارج می کنند. این روش کم ترین آسیب را به بافت های گوناگون بدن می رساند و این امر به دلیل وجود یک سنسور مخصوص بر روی دستگاه لیپوماتیک است که می تواند بافت چربی را تشخیص دهد و از آسیب رساندن به بافت هایی به جز چربی خودداری می کند.

پیکر تراشی به روش لیپوساکشن در مشهد

در این روش دستگاه به وسیله ی مکش چربی های اضافه به حذف آن ها از بدن کمک می کند. این روش خود به سه زیر مجموعه ی مکانیکی، اولتراسونیک و لیزری تقسیم بندی می شود.

عمل پیکر تراشی با لیپوماتیک در کلینیک زیبایی دنیز مشهد

پیکر تراشی در کلینیک زیبایی دنیز

کلینیک زیبایی دنیز با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و دستگاه های پیشرفته مفتخر است که بهترین خدمات را در بهداشتی ترین شرایط برای شما عزیزان ارائه نماید.


فرم مشاوره

برای دریافت مشاوره، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.