مشهد - احمد آباد - خیابان قائم - ساختمان گوهرشاد - طبقه 5 (شنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 8 شب)

  • English language
  • Arabic language

روش های کاشت ابرو در مشهد

روش های کاشت ابرو در مشهد : کاشت ابرو این روز ها به یکی از پر طرف دار ترین عمل های زیبایی بدون نیاز به جراحی می باشد. هر ساله عده ی زیادی برای انجام این کار روانه ی کلینیک های زیبایی می شوند. از آن جا که ریزش ابرو و کمپشتی ابرو به یک امر شایع بدل شده است می توان حدس زد که طرفداران این امر نیز کم نیستند. چه بسیار کسانی که استفاده از لوازم آرایشی و تتو و … برای پنهان کردن کم ابرویی و زیبا تری کردن صورتشان راضی شان نمی کند و از یکی از روش های کاشت ابرو در مشهد استفاده می کنند و مشکل خود را بر طرف می سازند. اگر قصد کاشت ابرو دارید بهتر است پیش از هر چیزی اطلاعات کاملی در این خصوص کسب کنید و سپس تحقیق کاملی درباره ی متخصصی که قرار است این کار را نزد او انجام دهید داشته باشید و در نهایت با خیال راحت از کاشت ابرو استفاده کنید و زیبایی و جوانی را به صورت خود برگردانید و از داشتن ابرو های پر پشت و کشیده و خوش حالت لذت ببرید.

شباهت کاشت ابرو با کاشت مو در مشهد

لازم به ذکر است که کاشت ابرو نیز در اصول و قواعد خود همانند کاشت مو است. این به آن معنی است در کاشت مژه و ابرو نیز هم چون کاشت مو، از یک قسمت از سر مو برداشته می شود و به قسمت مد نظر منتقل و کاشته می شود. اما یکی از مهم ترین تفاوت های بین این دو ظرافت و دقتی است که برای کاشت ابرو به کار برده می شود. دلیل این دقت بیشتر نیز ظرافت ابرو نسبت به سر می باشد و ضمن این که باید چینش ابرو ها، حالت آن ها و … نیز به درستی و طبق استاندارد صورت گیرد و ابروها به گونهای طراحی و کاشته شوند که با صورت فرد تناسب داشته باشد. در کاشت ابرو و مژه از موهای بالای گوش فرد به عنوان منبع کاشت ، برداشت می شود.

روش های کاشت ابرو در مشهد

کاشت ابرو و مژه عموما به دو شیوه انجام می گیرد که از این قرارند: روش FUE و روش FUT

کاشت ابرو در مشهد به روش FUE

در روش FUE موهای نازک را برداشت می کنند و برای کاشت در قسمت ابرو و مژه به کار می برند.نکته ی قابل توجه این است که موهایی که با استفاده از این شیوه کاشته می شوند، دائمی می باشد. هم چنین باید توجه داشته باشید که در برخی از موارد ابروهای کاشته شده در این روش به مدت یک سال رشد می کنند و باید هر چند وقت یک بار اصلاح شوند. بعد از یک سال رشد متوقف می شود و حالت ابرو تثبیت می گردد.

روش های کاشت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی مشهد

کاشت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی دنیز در مشهد

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی دنیز در مشهد ضمن برخورداری از مشاوره های حرفه ای متخصصان این مرکز، از تجربه ی آن ها بهره مند شوید و صاحب ابروهای پر پشت مورد علاقه تان شوید.


فرم مشاوره

برای دریافت مشاوره، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.