مشهد - احمد آباد - خیابان قائم - ساختمان گوهرشاد - طبقه 5 (شنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 8 شب)

  • English language
  • Arabic language

عمل پیکر تراشی در مشهد

عمل پیکر تراشی لیپوماتیک یکی از رایج ترین عمل های جراحی است که این روز ها عده ی زیادی از افراد برای رسیدن به اندام دلخواه خود از آن استفاده می کنند. شاید بهتر باشد که در ابتدا بدانید که لیپوماتیک چیست؟ در عمل لیپوماتیک امواجی تحت عنوان اینفراسونیک استفاده می شود که به وسیله ی آن ارتعاشاتی ایجاد شود که بتوان با آن سلول های چربی را از یک دیگر جداسازی کرد. در عمل پیکر تراشی بعد از این که سلول های چربی از یک دیگر جداسازی شدند، به وسیله ی ساکشن از خارج می شوند. خروج و تخلیه ی چربی هایی که در بدن اضافه هستند، بدو استفاده از تیغ جراحی و بدون هیچ گونه درد و خون ریزی انجام می پذیرد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد انجام عمل پیکر تراشی را دارید بهتر است که پیش از آن اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم که مقاله ی حاضر که با عنوان پیکر تراشی در مشهد نوشته شده است را مطالعه نمایید.

پیکر تراشی برای کدام قسمت های بدن به کار می آید؟

شاید پیش از این ها آرزوی دست یابی به فرم دل خواه بدن یک آرزوی دور و دراز و دست نیافتنی به نظر می رسید، اما این روز ها با گسترش علم و پیشرفت تکنولوژی می توان به راحتی به این آرزو دست پیدا کرد و به تناسب اندام ایده آل رسید. برای دست یافتن به اندام ایده آل در این روش می توان در تمامی قسمت های بدن که مد نظر باشد از قبیل باسن، ساق پا، پشت، بازو پهلو ، شکم و … دخل و تصرف نمود و آن ها را به فرم دلخواه رساند.

تفاوت پیکر تراشی لیپوماتیک با لیپوساکشن در چیست؟

تفاوت پیکرتراشی لیپوماتیک با لیپوساکشن در دستگاه هایی است که در هر یک از آن ها به کار می رود. دستگاه لیپوماتیک از میله ای برخوردار است که علاوه بر رفت و برگشت امکان لرزش و حرکت دورانی نیز دارد و این امر سبب می شود که اثر گذاری کار به شیوه ی بهتر و موثر تری انجام شود. هم چنین می توان گفت که دستگاه لیپوماتیک بر خلاف دستگاه لیپوساکشن آسیب کم تری به بافت های بدن وارد می کند.

عوارض بعد از لیپوماتیک شکم

همان طور که می دانید عمل پیکر تراشی می تواند راهی سریع و آسان برای رسیدن به اندام ایده آل باشد اما پیش از انجام آن باید به برخی نکته ها دقت داشت. به گفته ی پزشکان و متخصصان بهتر است کسانی که برای پیکر تراشی به روش لیپوماتیک مراجعه کنند که بیشترین چربی بدن آن ها در ناحیه ی پایین تنه باشد. از طرف دیگر تخلیه ی چربی از بدن نباید بیش از حد مجاز صورت گیرد زیرا در غیر این صورت می تواند بدن را دچار آسیب هایی نماید و عوارضی مانند تنگی نفس، لخته شدن خون، کم خونی و …

پیکر تراشی به روش لیپوماتیک در کلینیک زیبایی دنیز در مشهد

کلینیک زیبایی دنیز در مشهد با برخوردار از بودن از متخصصان با تجربه ی چند ده ساله و با در اختیار داشتن بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیپوماتیک، افتخار این را دارد که ارائه کننده ی برترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه ی عمل پیکر تراشی برای شما عزیزان باشد. کافیست در یک جلسه ی کوتاه از متخصصان ما در این مرکز مشاوره دریافت نمایید و برای انجام عمل مراجعه نمایید.


فرم مشاوره

برای دریافت مشاوره، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.


۲ دیدگاه برای “عمل پیکر تراشی در مشهد”
  1. مسعود گفت:

    سلام ایا شما پیکرتراشی در آقایان انجام میدهید و حدودا هزینه ها چقدر میشود متشکرم

    • ClinicDeniz گفت:

      سلام
      بله انجام میدیم
      برای هزینه دقیق باید حضوری تشریف بیارید تا پزشک ببینن و طبق سایز بهتون بگن چقدر میشه.